Tuesday, September 30, 2008

task....


anak bulan
syawal 1429H da nampak

maker.....

syawal datang ag

n seperti biaser

seperti setiap tahon

aku mesti tidak akan terelak

daripader membuat satu tugasan

yang tiap2 tahon kener wat

hahahahahaha

ni disebabkan kerana

ayahku yang tersayang iaitu

en ABU BAKAR BIN SAAD

adalah peminat kepader

satu 'aksesori' syawal

yang dipanggel

jeng3x.....

LAMPU KELAP-KELIP.....

hahahahaha

n seperti biaser

setiap taon

aku mesti dengar dialog gni

"amai ayah baru beli lampu liplap baru"

"baru meriah raser raye taon ni, btol x?"

"nanti tolong pasang erk mai?"

huhuhuhuh n aku yang pasrah ni

dengan 'loyal'nyer akan menjawab

"baek yah, menurut perintah"

huuuhuhuhuhuh

dan selepas itu

aku pon mencurahkan

segala idea dan buah fikiran

men'decorate' lampu uh

ntok menjadikan ia cantek dan menarik

agar rayer tahon ini lebih meriah

seperti yang diharapkan

oleh ayahku yang tersayang

(lojik ker lampu liplap=meriah?)

ah layan jerk r

n selepas beberaper minit

ni lah hasilnyer.....

jeng3x


gambar 1

gambar 2

gambar 3

gambar 4

gambar 5

gambar 6

gambar 7



hahahahaha

aku bukan per upload gambar samer banyak2 ni

ye r, namer pon
lampu liplap kan

so kalu satu warne jerk

mesti r xjadi l
ampu liplap kan?

so ku upload r banyak sket

baru leh nampak keseluruhan warner lampu uh....

lawa kan
hasil kerjer aku uh?

"kelip-kelip kusangker api, kalu api, maner puntongnyer?, hilang ghaib ku sangker mati, kalu mati maner kubornyer?"

ader kaitan ker ngan lampu kelap kelip?

hahahaha

SLAMAT HARI RAYER!!!!


<(@_@)>

2 comments:

whosenischaaa~ said...

idop abg maben!!!
muaahhahahah~

Da beginning of da reveal starts here... said...

jangan cakap gitu...maluw r 'abang'....hahahahaha