Tuesday, September 30, 2008

last day ramadan...adoi....




"selamat tinggal ramadhan"

ramadhan 1429hijrah da berlalu

adoi

ni last day poser ker?

aku nak lamer ag...

syok r puaser

lagi syok daripader rayer....

sok rayer

tapi xraser best maner pon....

sebab

'dier' xder kat cni

even b4 ni xpernah rayer samer

tapi at least dier xjaoh sangat

hahahahaaha

xder r

bukan sebab uh ekceli

xsmangat r rayer taon ni

sebab pas ni ader test

adoi

penat r nak stadi

ganer ni?

plus sayang r nak tinggalkan laptop ni sorang2 kat umah

muahahahahaha

tapi papepon

sempene last poser ni,

bapak banyak r mak aku masak

adoi r

penat aku nak makan

senak giler

n ni gambar2 dier.........

huhuhuhuh

cheweah, tu dier masakan yang wat badan aku jadi cam belon



tu dia, camner ni maben?kater diet?

tengok uh encik abu bakar tunjok alim sedangkan posing jer...hahahaha

hahahaha posing ag yah, bukan senang nak masok tenet ni....

hahahaha

baru r aku tau

ruper2nyer ayah aku

ader bakat nak jadik model

hahahahhaah

pandai jerk dier wat gayer nak suro aku amek gambar

congratz yah

maner r tau kot2 ader

manhunt musim ker-3 ke

boleh r ayah g uji bakat

hahahaha gurau jerk

sori ayah!!!!!!

sok nak rayer da.....

duwet amai maner?

hahahahahaa

<(@_@)>...maben...


No comments: