Wednesday, December 31, 2008

2008?awesome kah?

da nak masok 2009 erk?hahahhaha biler kater nak masok uh kan kire kiter akan tinggalkan r ek 2008 ni erk?hahahhaha 2008 ni memang meninggalkan banyak bender best r...hehehehe sampai nak cakap pon tatau....maybe sebab banyak sangat kan plus waktu yang sangat terhad ntok menulis ni sebab ijan da tunggu da kat luar cc ni...

2008...owh 2008...best sangat r ko ni...tapi xper...4 da upcoming 2009 ni aku nak gak wat a few wishes...hahaha n of cos r aku xleh bagitau sumer...just on da surface jerk.....ni kot list dier:
  1. mesti r nak gunnerz dapat kembali bersaing dalam epl ngan ucl kan...aku da bosan da nk dengar arsenal kener kutok...da nak bernanah da ni telinger aku ni...hahahha
  2. yang keduer, sebab best sangat 2008 ni sampaikan iernyer meng'effect' aku nyer studi kot...hahahhaa n of cos r aku nak wat sket post mortem ngan sket correction kat atas result n stadi aku ni...n 4 kakak,mak, ayah sori...i ll do my best...promise!!!
  3. yang ke 3 nak carik balik arah hubungan aku...hahahhaha....off da recordyang berikotnyer
hahahahah tu jerk r kot...kalu nak ikotkan banyak ag kot...tapi xper r...simpan dalam ati jerk...xnak cakap banyak2 sebab bosan r plak kan plus aku sendri pon bosan nanti...

n pader saper2 uh kan yang berkenaan r espesially...selamat taon baru n jager diri leklok k....i cant give u nothing but just wishes...stdi leklok,jager diri.....

ok then...gtg....moger 2009 memberi kegembiraan kepader sumer pihak walaupon aku sendri xseronok...hahahahhahaa

assalammualaikum wbt.....

No comments: