Saturday, December 27, 2008

komitmen?betolkah sangat penting?

komitment?sangat penting kah perkataan itu di dlam hidup kiter ni?atau ia just sebagai sebuah perkataan yang hanya untok membebankan seseotrang itu dengan tanggungjawab yang bakal digalas?...aku pon tatau....sebab kalu tanyer aku pon, aku xder jawapan dier kot, ebab aku bukan lah pakar bahasa mahupon pakar kaunseling nak menerangkan maksud sesuatu uh ngan tepat....

n biler kater pasal komitment dalam idop aku ni kan, aku ni bukan r orang yang suker sangat nak amek komitmen ni, tu memang aku ngaku r...tapi once aku cam da nekad kan, aku amek gak komitment uh even aku tau yang ianya agak berat...ni just nak show yang.we really commit in dat situation....ntah r...tatau r naper aku kener tulih gnie,,,penat da...hehehhee

No comments: