Monday, December 22, 2008

--->banting oh banting!




last week? haih da nak minggu last rupernyer aku dok kat umah ni...raser cam xpuas jerk kot.cam baru smalam jerk aku muler cuti..haihhhh....da la ni last kot aku kat umah ni...n ill be missing dat moment sangat2.... n afta dis maybe da xder da cuti panjang2 lagi kot....xper2....

n for da blog, xtau naper cam tetiber jerk nak tengok gak camner blog aku ni...giler r...maha lamer kot aku xupdate...alaaa bukan penting pon blog aku ni nak di upadate kan...ni pon tiber2 terpk nak tulih,nak merapu sket2 ni...n for now on, memang kepaler aku pk pasal nak balik dungun ni...cam berat kot aku nak balik ni....

for dis holiday, daripader per yang aku ingat r kan, most of da time, 'rehat' was da main subject of almost my day...ye r, kater pon holiday kan, mesti r nak lepak2 kan, tenangkan fikiran, tapi xtenang maner pon, lagi2 biler 18hb12 uh...hahahaha memang best r...bak kater jat, bukan accident, tapi 'incident'...hahahaha

n to list down wut ive done during dis holiday, i can say dat nothing much but dis was my routine...hehehehe...keep repeating dat again n again n again n again skali ag:
  1. pagi mode-, lepak ngan mak b4 dier g kejer,bodek2 sket n then siap bekpest ntok ayah n then siap2 kat tepon.....(but kalu xder kol maybe tidow plak)huhuhuhu
  2. tengahari mode- siapkan plak makan tengahari ntok ayah,sidai baju sket2,kemas umah sket2 n aper2 r sket2....
  3. petang mode- ni cam free sket kot, lepak2, surfing2 pastu ntah wat r paper....
  4. malam mode- kalau xmaen tenet tengok bola kot xpon lepak bilek dolod2...hehehehe ym gak kadang2....
  5. repeating mode- repeat balik r da next day uh....muler dari no1 yang kat atas uh balik...
p/s: dis just due to the day which no occasion happened on dat time ok.....

hahahah tu r kot aktiviti aku waktu cuti ni...cam simple tapi menarik gak r....lagi best kot dari dok kat dungun uh...da cam kat 'fox river' da....hahaha tapi xsumer ari gak kot aku repeat bender uh, slaluw gak merayau n most of da time uh kalu merayau uh, xlaen xbukan mesti g s.alam kot, n kalu xpon, kalu ader si jeri uh datang, mesti ruin sket aku nye work timetable ni...hahahahhaha

but at least, i do felt dat, dis sem break was a bit different from da past break...n maybe bcos it was a little bit change in situation kot...hahahhaah xder paper pon...kosong..ya kosong sket...ye r maybe akak aku xder kot...sian gak dier, dier da r rinduw aku, kang sewel plak dier kang xdapat jumper aku lamer2 nanti...hahahahaha

n to be honest, i really need extra more holiday, more time, more day at home, n at least biar r maser uh merangkak2 untok sampai ker tarikh berangkat aku uh....

just dat......

No comments: