Saturday, December 27, 2008

kenaper?

aku pon tatau naper aku kener tulih blog ni...maybe aku ngah serabot kot...haih n ifeel like my story wit 'her' will end up very soon...haih .... n it hurt me so much...i dont noe wut was da problem but beberaper ari ni macam banyak giler masalah datang menimpa2...aku pon tatau....muler dari accident moto, followed by result yang sangat dissapoint, accident keter plak, pastu akak plak cam nak eksiden while i co piloted her, n smalam cam klimaks r ntok sumer masalah ni....aku xtau naper....banyak doser kot....

n pasal masalah aku yang smalam uh kan, aku rase cam naper aku kener tulih kat cni erk,? n aku tau sebab aku cam mesti kot luahkan kat maner2 hatta kat pokok orelse aku jadik giler kot....smalam pon aku xleh tidow lasong miikir bender ni,,,,aku tatau kot naper cam sumer ni kener jadik kat aku...n kalau aku tau ni r pengakhiran dier kan, sumpah aku xmulerkan dulw2....

n skang aper yag aku leh wat aderlah aku try giler babi ntok pulihkan keadaan cam asal, tapi aku tau macam xmungkin...sebab asalnyer pon, sumer adalah macam satu 'pretending'...aku pening,buntu,giler....hahahhaha giler r ko maben.....tapi kan aku salah kot...letak harapan tinggi giler pader bender yang xmungkin ko capai....ukur baju kat badan ko sendri maben...xkan ko nak pakai saiz s kalu perot ko saiz 100xl?hehhehehehe

aku xminx banyakk, just nak sebuah kejujuran, n biler aku dapat sebuah kejujuran uh kan, kenaper aku cam xberdayer plak nak face dat truth? wake up maben, at least ko ader ag oranhg yang akan sentiase di sisi ko uh biler keadaan memerlukan...aku pon tatau naper aku cam lemah giler biler berhadapan ngan bender gnie....ye r..maybe sebab da lame kan n aku da xleh da nak get rid of dis kinda.......

tapi xper, walau camner pon aku tau gak, sebab camner aku berusahe pon, bender ni xkan berjayer kalau xdapat sokongan dari semuer pihak...alaaaa kalu da satu pihak xsuker kan, datang r camner punyer elok pon, xsuker gak....erm hope sumer ni hanyer mimpi kot..aku penat.,.....maybe ni balasan bagi aku.....n thankz r kalo ini balasan ntok sedarkan aku.....maybe pasni tiader lagi nishamaben,mabenisha....

1 comment:

ibu qaleesya said...

ehem.. sabar n sabr adalah jalan terbaik..
mesti pe yng brlaku tu ada pe2..
terima jelah seadanya..
masih ada yang sayang''