Wednesday, December 31, 2008

menjager hati?siaper?hahahahha

masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas di relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak disini lagi kau telah berpaling

REFF:
biarkan aku menjaga perasaan ini.. ooww..
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi
kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kau kini diseberang sana

REFF

andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

REFF 2x

sejujurnya ak masih mengharapkanmu
oooh ooohh


hahaha giler indon r...tapi cambest lagu ni r...akak aku r suker dengar lagu ni...ntah naper..aku duluw bukan suker pon lagu ni...lately jerk..sebab slaluw dengar kot...hehehhe btw ni xder kaitan paper pon sebab aku suker lagu ni...hehehe plus ritu jeri maen sket intro lagu ni uh...tu yang da tau sket2 uh,,,hahahha xtak tau plak da terminat kan....paperpon...naseb r...hehehhehe

No comments: